9 tipp a szívbetegség elkerüléséhez
Magas a koleszterinszintje? Akkor jól tudja, hogy étrendi és életmódváltozásra van szüksége az alacsonyabb …
Hangulatjavító apró trükkök

Hangulatjavítás apró trükkökkel
 

Rajtunk is múlik, hogy milyen a napunk, milyen a kedvünk. Apró trükkökkel, hangulatjavító praktikákkal tehetünk azért, hogy még a kihívásokat, problémákat is könnyebben vehessük.

 

Kialvatlanság, rémálmok, túlhajszoltság, stressz. Mind-mind olyan dolgok, amik elronthatják a hangulatunkat. Természetesen, csak ha hagyjuk. 


Vedd komolyan az alvás fontosságát!

 

A pihenés ugyanis nélkülözhetetlen testünk regenerálódásához. Alvás közben többek között növekedési hormonok is termelődnek, ezek segítik szervezetünk megújulását, nélkülük képtelenek lennének elhasználódott sejtjeink lecserélődni.


Töltődj fel vitaminokkal!

 

Nem mindenki tudja, hogy a B-vitamin hiánya hatással van kedélyállapotunkra is. A B3-vitamin például aktív elősegítője a kiegyensúlyozott kedélyállapotnak. Sok található belőle a májban, húsokban, halakban, gabonafélékben.  A B6- és a B9-vitaminokat szokás a jó hangulat kovácsának is hívni. Hiányos bevitelük kedvetlenségben, alvászavarban, idegességben nyilvánulhat meg. Megtalálhatók a húsok mellett, a tej és tejtermékekben, valamint a babfélékben is. 


Hangulatjavító ételek!

 

Csodaszerként hathat egy kis csokoládé. A benne lévő cukor gyorsan hasznosítható energiaforrás agyunk számára. Köztudott, hogy fogyasztása összefüggésbe hozható a boldogságért felelős endorfin hormonok termelődésével is. Azonban ne feledkezzünk el a mértékletességről és fogyasszunk magasabb kakaótartalmú csokoládékat vagy gabonapehely szeleteket.


Hagyd magad kényeztetni!

 

Hagyjunk időt a kikapcsolódásra! Fogadjuk el a baráti meghívásokat, szenteljünk időt a kulturális töltekezésre, járjunk el táncolni. Engedjük, hogy alkalmanként a szórakozás kiragadjon minket a munkával teli hétköznapokból.
Apró lépésekkel haladjunk a kiegyensúlyozott élet felé.

 

 

Forrás:igyteljesazelet.hu